Friday, January 6, 2012

Tudung Murah Collections


Salam semua.Alhamdulillah, dengan nama Allah kami memanjat kesyukuran kepada Allah S.W.T kerana memberi peluang sehingga hari ini, masih lagi boleh menghirup nafas yang segar.  Harini nak berceloteh sedikit sebanyak pengenalan tentang Tudung Murah Collections.
Apa itu TMC? (Tudung Murah Collections).
TMC ialah sebuah kedai online menjual tudung dengan fesyen terkini, ringkas dan bergaya. Konsep TMC mungkin dilihat sama seperti kedai2 jualan online tudung yg lain, dimana ramai antara usahawan2 lain juga membuka perniagaan tudung di mana2. x kisah, online atau offline, tudung mendapat sambutan di mana2 jua tempat kerana kewajipan bagi perempuan untuk menutup aurat. gembira melihat ramai usahawan atau usahawanita berjaya membuka perniagaan mereka sendiri dan berdiri dengan kaki sendiri. Jadi, di sini TMC tampil untuk memeriahkan lagi industri perniagaan Tudung dan juga matlamat kami ialah menjadi salah satu syarikat yang berprofil tinggi dalam perniagaan yang kami ceburi.
Jadi, apa yang TMC cuba tampilkan?
Seperti kedai2 online yang lain juga, TMC berusaha sedaya upaya untuk memberi kepuasan kepada pelanggan yang di hormati. TMC menampilkan pelbagai reka bentuk fesyen, terkini , termurah, berkualiti dan boleh dimiliki oleh sesiapa pun. TMC juga mencari dan mencipta sendiri fesyen yang seragam dengan peredaran zaman, tanpa membelakangkan Syariat Allah didalam berpakaian.
Keistimewaan TMC?
Bak kata pepatah, x kenal maka x tahu..hehe. Kepada pelanggan yang di cintai,anda boleh mengenal  kami dengan lebih rapat di sini, meriahkan lagi suasana dan anda tidak akan melupakan pengalaman anda yg indah bersama kami. =)
Terima Kasih juga kepada keluarga dan sanak saudara yang memberi dorongan dan semangat kepada kami. Shukran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...